• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методичні рекомендації

/Files/images/DSC05281.JPG

План роботи

районного методичного об’єднання вчителів

предметів художньо-естетичного циклу

на 2014-2015 навчальний рік

Вважати пріоритетними напрямками роботи у 2014-2015 навчальному році:

1. Реалізацію принципу наступності і перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою, школами І та ІІ ступеню, базовою та повною середньою освітою.

2. Для забезпечення подальшого інтелектуального розвитку дітей створити організаційно-методичні передумови для поступової профілізації старшої загальноосвітньої школи, сприяти розширенню вибору дітьми варіантів власного розвитку в освітянському просторі Харківщини. Особливу увагу звернути на профільне навчання та вдосконалення форм роботи з молоддю, яка виявляє схильність до науково-дослідницької роботи.

3. Надати посиленої уваги роботі щодо розширення функціонування української мови у сфері освіти, забезпечення прав національних меншин на здобуття освіти рідною мовою.

4. Продовжити практику моніторингових та експериментальних досліджень щодо відстеження ефективності реформуючих процесів у освіті, застосовувати вимірювальні педагогічні технології, особливо в рамках різних видів змагань: предметних олімпіад і Малої академії наук; віддавати перевагу зовнішнім, незалежним методикам оцінювання; використовувати та поширювати досвід експерименту з зовнішнього тестування.

5. Надання допомоги педагогічним працівникам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки педагогічних кадрів, активізації творчого потенціалу.

Головними напрямами методичної роботи у 2014-2015 навчальному році вважати:

1. Забезпечення інтеграції методичних зусиль педагогічних працівників закладів освіти щодо запровадження інноваційних педагогічних технологій; виявлення, систематизацію та розповсюдження прогресивного педагогічного досвіду, ефективних технологій, орієнтованих на співпрацю учасників навчально-виховного процесу.

2. Трансляцію інформаційного потоку від науки і перспективного досвіду до педагогічних працівників, стимуляцію їх самоосвітньої діяльності.

3. Науково-методичне та організаційне супроводження процесів реформування загальної середньої освіти.

4. Моніторинг процесів реформування загальної середньої освіти в закладах району.

5. Наукове супроводження та методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

6. Вивчення, аналіз удосконалення змісту та якості навчально-виховного процесу в закладах освіти в умовах особистісне орієнтованого навчання та виховання.

7. Організаційно-методичну діяльність щодо підвищення професійної майстерності педагогічних працівників.

8. Інформаційно-аналітичне забезпечення та інформатизацію закладів освіти.

9. Створення умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відеоматеріалів.

Головними формами методичної роботи вважати:

- науково-практичні семінари для всіх категорій педагогічних працівників;

- постійно діючі проблемні семінари;

- педагогічні виставки, конкурси;

- школи (молодого керівника, вчителя);

- ділові та рольові ігри;

- педагогічні майстерні;

- консультації з окремих питань освітньої в виховної діяльності;

- наставництво, самоосвіту;

- роботу методичних об’єднань вчителів-предметників (лекції науковців, практичні заняття, круглі столи, аукціони педагогічних ідей, відвідування уроків та позакласних занять, обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань тощо);

- формування творчих та мобільних груп з розробки методичних рекомендацій з різних питань навчально-виховного процесу.

Організаційні заходи з питань підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів:

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

Продовжити роботу семінарів-практикумів на теми:

- Виховання емоційних і естетичних смаків на уроках музичного мистецтва

- Формування та розвиток музичного мислення учнів у процесі слухання художнього аналізу музичних творів.

- Шляхи вирішення проблем забезпечення результативності роботи з гіперактивними дітьми на уроках образотворчого мистецтва (з досвіду роботи).

- Застосування нетрадиційних технік малювання як засіб розвитку творчих здібностей дитини

Березень, 2015

Лютий, 2015

Січень, 2015

Квітень, 2015

ЗШ

2

Взяти участь у районній виставці „Я атестуюсь”

Лютий 2015

Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи навчально-виховних закладів досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду:

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Продовжити роботу щодо запровадження 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів

Вересень 2014-травень 2015

Керівники ШМО ЗНЗ

2.

Продовжити роботу опорної школи з викладання предметів художньо-естетичного циклу

Вересень 2014-травень 2015

Керівник РМО

3.

Організувати роботу творчої групи вчителів вищої категорії, вчителів-методистів з питань:

- підготовки учнів до ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Харківського територіального відділення Малої академії наук України

Грудень 2014

Керівник РМО

4.

Ознайомитись з досвідом роботи вчителів, які претендують на встановлення або підтвердження педагогічного звання „учитель-методист” для подальшого використання у роботі з різними категоріями вчителів

Жовтень 2014-травень 2015

РМК

Заходи з питань розвитку творчих здібностей, ініціативи вчителів та учнів:

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Організувати і провести районні заходи:

- І (районний) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Харківського територіального відділення Малої академії наук України;

- експертизу робіт для обласної виставки педагогічної творчості.

Грудень 2014-січень 2015

Лютий 2015

РМК

РМК

2.

Організувати участь вчителів образотворчого мистецтва у заходах ГУОН, ХОНМІБО, УО Харківської міської ради та НМПЦ:

- у виставці педагогічної творчості;

- в установчих сесіях Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Харківського територіального відділення Малої академії наук України

Лютий 2015

Грудень 2014-січень 2015

РМК

РМК

Кiлькiсть переглядiв: 806

Коментарi