Вважати пріоритетними напрямками роботи у 2014-2015 навчальному році:
1. Реалізацію принципу наступності і перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою, школами І та ІІ ступеню, базовою та повною середньою освітою.
2. Для забезпечення подальшого інтелектуального розвитку дітей створити організаційно-методичні передумови для поступової профілізації старшої загальноосвітньої школи, сприяти розширенню вибору дітьми варіантів власного розвитку в освітянському просторі Харківщини. Особливу увагу звернути на профільне навчання та вдосконалення форм роботи з молоддю, яка виявляє схильність до науково-дослідницької роботи.
3. Надати посиленої уваги роботі щодо розширення функціонування української мови у сфері освіти, забезпечення прав національних меншин на здобуття освіти рідною мовою.
4. Продовжити практику моніторингових та експериментальних досліджень щодо відстеження ефективності реформуючих процесів у освіті, застосовувати вимірювальні педагогічні технології, особливо в рамках різних видів змагань: предметних олімпіад і Малої академії наук; віддавати перевагу зовнішнім, незалежним методикам оцінювання; використовувати та поширювати досвід експерименту з зовнішнього тестування.
5. Надання допомоги педагогічним працівникам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки педагогічних кадрів, активізації творчого потенціалу.
Головними напрямами методичної роботи у 2014-2015 навчальному році вважати:
1. Забезпечення інтеграції методичних зусиль педагогічних працівників закладів освіти щодо запровадження інноваційних педагогічних технологій; виявлення, систематизацію та розповсюдження прогресивного педагогічного досвіду, ефективних технологій, орієнтованих на співпрацю учасників навчально-виховного процесу.
2. Трансляцію інформаційного потоку від науки і перспективного досвіду до педагогічних працівників, стимуляцію їх самоосвітньої діяльності.
3. Науково-методичне та організаційне супроводження процесів реформування загальної середньої освіти.
4. Моніторинг процесів реформування загальної середньої освіти в закладах району.
5. Наукове супроводження та методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
6. Вивчення, аналіз удосконалення змісту та якості навчально-виховного процесу в закладах освіти в умовах особистісне орієнтованого навчання та виховання.
7. Організаційно-методичну діяльність щодо підвищення професійної майстерності педагогічних працівників.
8. Інформаційно-аналітичне забезпечення та інформатизацію закладів освіти.
9. Створення умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відеоматеріалів.
Головними формами методичної роботи вважати:
- науково-практичні семінари для всіх категорій педагогічних працівників;
- постійно діючі проблемні семінари;
- педагогічні виставки, конкурси;
- школи (молодого керівника, вчителя);
- ділові та рольові ігри;
- педагогічні майстерні;
- консультації з окремих питань освітньої в виховної діяльності;
- наставництво, самоосвіту;
- роботу методичних об’єднань вчителів-предметників (лекції науковців, практичні заняття, круглі столи, аукціони педагогічних ідей, відвідування уроків та позакласних занять, обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань тощо);
- формування творчих та мобільних груп з розробки методичних рекомендацій з різних питань навчально-виховного процесу.
Організаційні заходи з питань підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів:
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Продовжити роботу семінарів-практикумів на теми: - Виховання емоційних і естетичних смаків на уроках музичного мистецтва - Формування та розвиток музичного мислення учнів у процесі слухання художнього аналізу музичних творів. - Шляхи вирішення проблем забезпечення результативності роботи з гіперактивними дітьми на уроках образотворчого мистецтва (з досвіду роботи). - Застосування нетрадиційних технік малювання як засіб розвитку творчих здібностей дитини | Березень, 2015 Лютий, 2015 Січень, 2015 Квітень, 2015 | ЗШ | |
2 | Взяти участь у районній виставці „Я атестуюсь” | Лютий 2015 |
Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи навчально-виховних закладів досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду:
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Продовжити роботу щодо запровадження 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів | Вересень 2014-травень 2015 | Керівники ШМО ЗНЗ | |
2. | Продовжити роботу опорної школи з викладання предметів художньо-естетичного циклу | Вересень 2014-травень 2015 | Керівник РМО | |
3. | Організувати роботу творчої групи вчителів вищої категорії, вчителів-методистів з питань: - підготовки учнів до ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Харківського територіального відділення Малої академії наук України | Грудень 2014 | Керівник РМО | |
4. | Ознайомитись з досвідом роботи вчителів, які претендують на встановлення або підтвердження педагогічного звання „учитель-методист” для подальшого використання у роботі з різними категоріями вчителів | Жовтень 2014-травень 2015 | РМК |
Заходи з питань розвитку творчих здібностей, ініціативи вчителів та учнів:
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Організувати і провести районні заходи: - І (районний) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Харківського територіального відділення Малої академії наук України; - експертизу робіт для обласної виставки педагогічної творчості. | Грудень 2014-січень 2015 Лютий 2015 | РМК РМК | |
2. | Організувати участь вчителів образотворчого мистецтва у заходах ГУОН, ХОНМІБО, УО Харківської міської ради та НМПЦ: - у виставці педагогічної творчості; - в установчих сесіях Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Харківського територіального відділення Малої академії наук України | Лютий 2015 Грудень 2014-січень 2015 | РМК РМК |